RSS

Mukadimah

Assalamualaikum... Salam perkenalan buat semua. Terima kasih sbb sudi menjengah ke blog saya ni. Tujuan utama sy create blog ni sebab nk share info untuk masuk rumah baru... satu sebab lagi untuk rujukan saya sendiri pd masa depan.. kot la kata lps ni nk cari rmh lg ka... bleh gak tngok balik kt blog ni... nk tulis kt buku, lama duk simpan... nnt dh ke mana buku tu kan...

Saya pilih nama blog ni 'fazilasweethome' yang bermaksud 'FAZILA' yang merupakan gabungan nama suami (FAishol) dengan nama saya (aZILA) dan 'SWEET HOME' sempena rumah indah yang mampu kami miliki.

Semoga apa yang saya cerita kt blog ni boleh jadikan dipanduan untuk u all masuk rumah baru...

Love,
FaZila's

2 comments:

Uji MKK said...

wassalam. selamat berkecimpung dlm dunia baru Fazila Sweet Home. hehe... sy pun ada blog http://sayangizz.blogspot.com tp dh lama x update. jd tukun tiruan dh :p

mmg bgs cite pengalaman beli rumah ni dkt blog nt sng nk rujuk. mcm akak ckp, tulis kt buku tah ke mana letak nk refer balik ssh. sy pun dh menyesal x update pape psl beli rumah so pengalaman hny tinggal kenangan. byk dh lupa.

x sbr nk bc entry seterusnya.

Azila Azmi said...

thanks uji sbb rajin baca blog akak ni... akak pun penah 'trsesat' jumpa blog uji sebelum ni. nk update blog ni perlukn kerajinan yg maksimum... akak pun skrg mi sbb tgh excited nk masuk rmh baru... tu yg rajin update... x tau la lps ni lot kd tukun jugak la blog ni... hihihih... tp at least, senang nk cari balik info2 ni nnt d masa depan kan... kot org tanya mcm mn nk beli rmh, bg je link ni suh diorg baca... kan senang... :)

Post a Comment